Revelion 2021 la Timișoara

31 decembrie 2020 - 03 ianuarie 2021

Transport: individual
Perioada de cazare: 31 decembrie 2020 - 03 ianuarie 2021
Tarife
de la
 
8339
persoană/ pachet

Hotel Imperial Premium*** este situat în Timișoara, la aproximativ 10 minute de mers cu mașina de centrul orașului și la 10 km de aeroportul internațional Traian Vuia. Printre facilitățile hotelului se numără: acces gratuit la conexiune internet Wi-Fi, parcare proprie (contra cost, este necesară rezervare în prealabil), restaurant, terasă, grădină, bar, recepție 24h, sală de fitness, serviciu de concierge, cameră de bagaje, servicii de spălătorie și călcătorie (contra cost), curățătorie chimică, fax/ copiator (contra cost), business centre (contra cost), săli de conferință și pentru organizare de evenimente/ petreceri, mini-market propriu, rent-a-car, room service, serviciu de trezire, transferuri aeroport-hotel și hotel-aeroport (la cerere, contra cost), saună (contra cost). Toate camerele hotelului sunt dotate cu minibar, TV cu ecran plat și baie proprie cu articole de toaletă gratuite, halat de baie, papuci și cabină de duș sau cadă. Unele camere au balcon. Etajele superioare sunt accesibile doar pe scări. Animalele de companie sunt acceptate (se pot percepe taxe).

Facilități de siguranță:
  • măști de față disponibile pentru oaspeți;
  • termometre pentru oaspeți disponibile la proprietate;
  • acces la servicii profesionale de sănătate;
  • trusă de prim-ajutor disponibilă;
  • proces de verificare a sănătății oaspeților;
  • dezinfectant pentru mâini în camere și în zonele esențiale;
  • articolele utilizate în comun, precum meniurile imprimate, revistele, pixurile și hârtia au fost eliminate;
  • personalul urmează toate protocoalele de siguranță impuse de autoritățile locale;
Distanțare fizică:
  • separatoare sau bariere fizice amplasate între personal și oaspeți în zonele în care acest lucru este necesar;
  • se respectă regulile de distanțare fizică;
  • opțiune de plată fără numerar disponibilă;
  • check-in/ check-out fără contact;
Curățenie și dezinfectare:
  • oaspeții pot renunța la serviciul de curățenie al camerei pe durata sejurului;
  • proprietatea este curățată de companii de curățenie profesioniste;
  • camerele sunt dezinfectate zilnic;
  • lenjeria de pat, prosoapele și rufele sunt spălate conform recomandărilor autorităților locale;
  • se utilizează substanțe de curățenie eficiente împotriva coronavirusului;
Siguranța alimentelor și băuturilor:
  • mâncarea livrată este acoperită corespunzător;
  • toată vesela, tacâmurile, paharele și alte articole de masă au fost igienizate;
  • distanțare fizică în zonele de luat masa;

 

Situat în apropiere de centrul orașului Timișoara, Hotel NH Timișoara**** se află totodată la 2 km de Centrul de Convenții pentru Afaceri și la 12 km de aeroportul internațional Traian Vuia din Timișoara. Printre facilitățile hotelului se numără: acces gratuit la conexiune internet Wi-Fi, parcare proprie păzită gratuită (nu este necesară rezervare), stație de încărcare pentru vehicule electrice, acces la sală de sport, centru de wellness cu saună (contra cost), restaurant cu preparate românești și internaționale, terasă de vară, bar, transferuri aeroport-hotel și hotel-aeroport (la cerere, contra cost), factură disponibilă la cerere, vestiare, check-in/check-out express (contra cost), bancomat, cameră de bagaje, recepție 24h, servicii de spălătorie și călcătorie (contra cost), curățătorie chimică, fax/ copiator (contra cost), business centre (contra cost), săli de conferință și pentru organizare de evenimente/ petreceri, seif la recepție, lounge/ cameră comună cu TV, serviciu de trezire, rent-a-car, room service, vestiare sală de fitness și spa, scaun de masaj, cameră de aburi, baie turcească/ baie de aburi. Camerele au podea de lemn și sunt dotate cu aer condiționat, minibar, TV prin satelit, aparat pentru prepararea ceaiului/ cafelei și baie proprie cu halat de baie, papuci, articole de toaletă gratuite, uscător de păr și cabină de duș sau cadă. De asemenea, toate camerele sunt adaptate pentru persoanele cu mobilitate redusă. Etajele superioare sunt accesibile și cu liftul. Animalele de companie sunt acceptate la cerere (se pot percepe taxe).

Facilități de siguranță:
  • măști de față disponibile pentru oaspeți;
  • termometre pentru oaspeți disponibile la proprietate;
  • acces la servicii profesionale de sănătate;
  • trusă de prim-ajutor disponibilă;
  • proces de verificare a sănătății oaspeților;
  • dezinfectant pentru mâini în camere și în zonele esențiale;
  • articolele utilizate în comun, precum meniurile imprimate, revistele, pixurile și hârtia au fost eliminate;
  • personalul urmează toate protocoalele de siguranță impuse de autoritățile locale;
Distanțare fizică:
  • separatoare sau bariere fizice amplasate între personal și oaspeți în zonele în care acest lucru este necesar;
  • aplicație de room service pentru dispozitive mobile;
  • se respectă regulile de distanțare fizică;
  • opțiune de plată fără numerar disponibilă;
  • check-in/ check-out fără contact;
  • aer condiționat individual pentru fiecare cameră de la proprietate;
Curățenie și dezinfectare:
  • oaspeții pot renunța la serviciul de curățenie al camerei pe durata sejurului;
  • proprietatea este curățată de companii de curățenie profesioniste;
  • camerele sunt dezinfectate zilnic și sunt sigilate după încheierea procesului de curățare;
  • lenjeria de pat, prosoapele și rufele sunt spălate conform recomandărilor autorităților locale;
  • se utilizează substanțe de curățenie eficiente împotriva coronavirusului;
  • dezinfectant pentru mâini;
Siguranța alimentelor și băuturilor:
  • mâncarea livrată este acoperită corespunzător;
  • recipiente pentru mic dejun la pachet;
  • toată vesela, tacâmurile, paharele și alte articole de masă au fost igienizate;
  • mâncarea poate fi livrată oaspeților în camere;
  • distanțare fizică în zonele de luat masa.

 

Hotel Savoy**** este o proprietate elegantă, situată în centrul orașului Timișoara. Printre facilitățile hotelului se numără: serviciu gratuit de transfer de la/ la aeroport între orele 07:00-19:00 (la cerere, în funcție de disponibilitate), restaurant, cocktail bar, parcare proprie gratuită în funcție de disponibilitate, acces gratuit la conexiune internet Wi-Fi, parcare publică gratuită (nu necesită rezervare), serviciu de concierge, bancomat, cameră de bagaje, recepție 24h, servicii de spălătorie și călcătorie (contra cost), curățătorie chimică, fax/ copiator (contra cost), business centre (contra cost), săli de conferință și pentru organizare de evenimente/ petreceri, seif la recepție, serviciu de trezire, sală de fitness, saună. Camerele hotelului sunt dotate cu aer condiționat, TV cu ecran plat, minibar, aparat pentru prepararea ceaiului/ cafelei, seif, baie proprie cu halat de baie, uscător de păr și cabină de duș sau cadă. Etajele superioare sunt accesibile și cu liftul. Animalele de companie nu sunt acceptate.

Facilități de siguranță:
  • măști de față disponibile pentru oaspeți;
  • termometre pentru oaspeți disponibile la proprietate;
  • trusă de prim-ajutor disponibilă;
  • proces de verificare a sănătății oaspeților;
  • dezinfectant pentru mâini în camere și în zonele esențiale;
  • articolele utilizate în comun, precum meniurile imprimate, revistele, pixurile și hârtia au fost eliminate;
  • personalul urmează toate protocoalele de siguranță impuse de autoritătile locale;
Distanțare fizică:
  • separatoare sau bariere fizice amplasate între personal și oaspeți în zonele în care acest lucru este necesar;
  • se respectă regulile de distanțare fizică;
  • opțiune de plată fără numerar disponibilă;
  • check-in/ check-out fără contact;
Curățenie și dezinfectare:
  • oaspeții pot renunța la serviciul de curățenie al camerei pe durata sejurului;
  • camerele sunt dezinfectate zilnic;
  • lenjeria de pat, prosoapele și rufele sunt spălate conform recomandărilor autorităților locale;
  • se utilizează substanțe de curățenie eficiente împotriva coronavirusului;
Siguranța alimentelor și băuturilor:
  • mâncarea livrată este acoperită corespunzător;
  • recipiente pentru mic dejun la pachet;
  • toată vesela, tacâmurile, paharele și alte articole de masă au fost igienizate;
  • mâncarea poate fi livrată oaspeților în camere;
  • distanțare fizică în zonele de luat masa.

Variante cazare

Loc în cameră DUBLĂ

Hotel Imperial Premium 3*

415 RON

Hotel NH Timișoara 4*

485 RON

Hotel Savoy 4*

489 RON

*tarifele sunt exprimate în RON/ persoană/ pachet (loc în cameră DUBLĂ);

  • 3 nopți cazare în Timișoara, la unul dintre hotelurile din ofertă;
  • mic dejun;
  • conexiune Wi-Fi;
  • parcare păzită la proprietate (nu necesită rezervarea în prealabil);
  • transportul la/ de la Timișoara;
  • alte servicii de masă decât cele menționate în secțiunea 'Servicii incluse';
  • asigurarea medicală de călătorie;
  • centrul istoric al orașului Timișoara;
  • Muzeul Banatului, găzduit de Castelul Huniade;
  • stațiunea balneoclimaterică Buzias;

Profită de oferta noastră

Trebuie să fii de acord cu condițiile pentru procesarea datelor tale personale.